هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

 Anker Soundcore R50i-A3949H11

استایل :تو گوشی

نوع اتصال :بلوتوث

عمر باتری:10ساعت

مقاومت در برابر آب:گواهی IPX5

نحوه شارژ:USB

محدوده عملکرد:10متر

عمر باتری محفظه شارژ:تا30ساعت

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی:تا10ساعت

سازگاری:گوشی های اندروید و iOS

 میکروفون:دارد

ادامه مطلبنمایش کمتر
990,000 تومان بدون مالیات
آماده ارسال
مرجع:
HST-100004
افزودن به محبوب‌ها0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
0
رنگ
  • مشکی
گارانتی
برند:
کالاهای مشابه
توضیحات

طراحی ایربادز انکر مدل Soundcore R50i

با صدای غنی و پویای این ایربادزها در کنار طراحی زاویه دار مدرن و جذابش، می‌توانید خود را در صدای گوش نواز و پر از جزئیات غرق کنید. این ایربادز برای مقاومت، پایداری و راحتی طراحی شده است. ایربادز Soundcore R50i با طراحی ارگونومیک و ساختار سبک خود به خوبی درون گوش شما قرار می‌گیرد. سیلیکون لطیفی که بر روی گوشی قرار گرفته، شما را مطمئن خواهد کرد که به هیچ عنوان از روی گوشتان نخواهد افتاد. علاوه بر طراحی کارآمد، ظاهر مشکی مات ایربادز، به آن حس مدرن بودن و آراستگی را اضافه کرده است. با خلاصی از سیم‌های پیچیده در هم هندزفری‌های قدیمی، لذت آزادری را در کنار صدایی با کیفیت واقعی تجربه کنید.

اتصال ایربادز انکر مدل Soundcore R50i

اتصال بدون حتی از دست دادن یک بیت از موسیقی محبوبتان، در حالی که گوشی خود را دور از سارقان و در کیفتان قرار داده‌اید، به ایربادز متصل بمانید. یربادز مدل Soundcore R50i انکر، شرایطی را برای اتصال یکپارچه و پیوسته فراهم می‌کند. با کمک این دستگاه می‌توانید بدون هیچ تلاش مضاعفی به دستگاه مورد نظر خود متصل شوید. بدون حتی از دست دادن یک بیت از موسیقی محبوبتان، در حالی که گوشی خود را دور از سارقان و در کیفتان قرار داده‌اید، به ایربادز متصل بمانید. تفاوتی ندارد که در حال ورزش باشید یا برقراری ارتباط و یا حتی تنها بخواهید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید، در هر صورت، با این ایربادز صدایی یک پارچه و بدون قطعی‌ را در شرایط کاملاً بدون سیم ارائه خواهد داد.

اتصال ایربادز انکر مدل Soundcore R50i

اتصال بدون حتی از دست دادن یک بیت از موسیقی محبوبتان، در حالی که گوشی خود را دور از سارقان و در کیفتان قرار داده‌اید، به ایربادز متصل بمانید. ایربادز مدل Soundcore R50i انکر، شرایطی را برای اتصال یکپارچه و پیوسته فراهم می‌کند. با کمک این دستگاه می‌توانید بدون هیچ تلاش مضاعفی به دستگاه مورد نظر خود متصل شوید. بدون حتی از دست دادن یک بیت از موسیقی محبوبتان، در حالی که گوشی خود را دور از سارقان و در کیفتان قرار داده‌اید، به ایربادز متصل بمانید. تفاوتی ندارد که در حال ورزش باشید یا برقراری ارتباط و یا حتی تنها بخواهید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید، در هر صورت، با این ایربادز صدایی یک پارچه و بدون قطعی‌ را در شرایط کاملاً بدون سیم ارائه خواهد داد.

امکانات ایربادز انکر مدل Soundcore R50i

ایربادز انکر مدل Soundcore R50i تنها به عنوان یک دستگاه برای گوش دادن به موسیقی طراحی نشده است. با وجود امکان کنترل داخلی لمسی، تنها با یک کلیک می‌توانید به سادگی بین موزیک‌های خود بچرخید، به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید، با سیستم کنترل صوتی گوشی ارتباط برقرار کنید و غیره.

باتری ایربادز انکر مدل Soundcore R50i

اجازه ندهید عمر باتری، ماجراجویی شما در دنیای موسیقی را متوقف کند. ایربادزهای Soundcore R50i انکر، امکان 30 ساعت گوش دادن به مسیقی تنها با یک بار شارژ را فراهم می‌کنند. این ویژگی، سبب می‌شود تا بتوانید یک روز کامل، بدون وقفه به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید. کیس شارژر همراه این ایربادز، شرایطی را فراهم می‌کند تا در راه و زمانی که به برق دسترسی ندارید، شارژ ایربادز را حتی از این 30 ساعت هم طولانی‌تر کنید. به علاوه، با استفاده از قابلیت شارژ سریع، می‌توانید در مدت زمانی خیلی کوتاه، مجدد به گوش دادن ادامه دهید. با این ایربادز تجربه شنیداری خود را با کیفیت صدای استثنایی، طراحی شیک و راحتی بی‌نظیر، ارتقا دهید. کیفیت صدا می‌تواند سطح جدیدی از غرق شدن در دنیای صوت و موسیقی را برای شما فراهم کرده و سطح کیفی گوش دادن به موسیقی را در زندگی شما افزایش دهد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
HST-100004

مشخصات

برند
Anker
وزن
60گرم
منبع تغذیه
محفظه شارژر
قابلیت ها
فناوری Bass-Up EQ و ۲۲ EQ / قابلیت شارژ سریع (شارژدهی تا ۲ ساعت با ۱۰ دقیقه شارژ) / الگوریتم ۲ میکروفون برای ارائه کیفیت تماس بهتر / کنترل لمسی / ویژگی AI-Clear برای پردازش شفاف‌تر صدا توسط هوش مصنوعی
پورت اتصال
USB
رابط کاربری
Bluetooth
نسخه بلوتوث
۵.۳
اقلام همراه
سری اضافه / بند / کابل شارژر / دفترچه راهنما
نوع باتری
لیتیوم یونی
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • اصالت و سلامت فیزیکی:
  • شباهت یا مغایرت:
  • کیفیت ارسال:
  • کیفیت بسته بندی:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

برند-سازنده

برند Anker

مشخصات فیزیکی

وزن 60گرم

مشخصات آداپتور-پاور

منبع تغذیه محفظه شارژر

مشخصات باطری

نوع باتری لیتیوم یونی

پورت ها و ارتباطات

پورت اتصال USB

مشخصات فنی

رابط کاربری Bluetooth
نسخه بلوتوث ۵.۳

امکانات

قابلیت ها فناوری Bass-Up EQ و ۲۲ EQ / قابلیت شارژ سریع (شارژدهی تا ۲ ساعت با ۱۰ دقیقه شارژ) / الگوریتم ۲ میکروفون برای ارائه کیفیت تماس بهتر / کنترل لمسی / ویژگی AI-Clear برای پردازش شفاف‌تر صدا توسط هوش مصنوعی

اقلام همراه

اقلام همراه سری اضافه / بند / کابل شارژر / دفترچه راهنما

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود | عضویت

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود | عضویت